Operator Client Service

Curiero International SRL

22-03-2006 | EXPIRA LA 23-03-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- preluarea telefonica a comenzilor si directionarea acestora
- solutionarea problemelor sesizate de clienti
- directionarea apelurilor catre alte departamente
- mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii firmei


CERINTE

-abilitati de comunicare
- fire calma
- capacitate de sinteza si prelucrare a informatiilor


DESCRIEREA FIRMEI

CINE ESTE CURIERO?

Câtiva întreprinzatori români au creat o puternica retea nationala care ofera solutii de curierat în sistemul door-to-door. Compania de curierat rapid Curiero a construit si testat o retea nationala de curierat în sistemul door-to-door care asigura livrarea oricarui obiect în 24 ore.

Curiero depaseste stadiul de simplu transport al coletului din orasul A în orasul B sau comuna C. În functie de multitudinea, greutatile si fragilitatea obiectelor trimise, exista pachete de solutii personalizate pentru fiecare gen de nevoie, pentru fiecare client.

Curiero dispune de o retea de 60 de agentii în marile orase din tara, de un parc auto adaptat nevoilor de transport si de o structura a rutelor si a depozitelor inovatoare pentru România.

CUM ESTE CURIERO?

 flexibil - ridicarea coletelor se face între orele 07:00 si 19:30 iar livrarea se asigura în 24 de ore. În cazuri de urgenta, contra unei taxe suplimentare, se poate asigura
livrarea în aceeasi zi sau pana cel târziu a doua zi la ora 10:00.

 sigur si de încredere - în afara de un control riguros exercitat de oamenii din retea si a respectarii cu strictete a procedurilor interne, Curiero foloseste serviciile societatilor de asigurari Allianz si Unita pentru asigurarea coletelor de valoare.

 comunicativ, transparent - ofera permanent solutii care scutesc clientul de orice stres în timpul desfasurarii livrarilor. Acesta poate monitoriza si evalua proiectele în orice moment.