OPERATOR CENTRU DE APELURI

Apa Nova Bucuresti

03-09-2007 | EXPIRA LA 03-10-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigura permanenta telefonica
- Inregistreaza datele pe suport informatic
- Primeste , filtreaza si transmite apelurile telefonice primite de la clienti
- urmareste tratatrea comenzilor clientilor si respecatarea angajamentelor luate fata de clienti
- Raspunde cu politete, tact , si solicitudine la apelurile clientilor


CERINTE

- Absolvent liceu cu bacalaureat . Cunostinte medii de limba straina ( franceza / engleza / germana / italiana )
- Capacitate de comunicare in relatia cu clientii
- Rezistenta la stress .
- Dipsonibilitate pentru lucru in sistem de tura
- Cunostinte despre sistemul de alimentare cu apa si canalizare a Mun . Bucuresti ( ANB asigura formarea in acest sens )
- Experienta similara ( centru de apeluri ) constituie un avantaj


DESCRIEREA FIRMEI

SC Apa Nova SA este o societate de furnizare a serviciului de alimentare cu apa si canalizare a Mun. Bucuresti .