Operator CallCenter

TWEENCALL SRL

13-12-2009 | EXPIRA LA 19-12-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Operatorul va efectua apeluri telefonice in scopul de a vinde sau promova servicii, produse, evenimente sau va prelua apeluri din partea clientilor pentru solutionare.


CERINTE

Studii medii/facultate
Abilitati de comunicare
Abilitatea si disponibilitatea de a lucra in echipa
Autocontrol si stabilitate emotionala
Bune cunostinte in utilizarea calculatorului si rapiditate de operare
Capacitatea de a lucra in conditii de stres
Preferabil experienta in sfera vanzarilor si relatiilor cu clientii
Abilitati de vanzare si negociere


BENEFICII OFERITE

- program:full time/ part time (8 sau6 ore/zi)
- venituri motivante
- bonusuri in functie de realizari
- training de specialitate
- participarea la proiecte variate si dinamice in cadrul carora cunostintele si abilitatile pot fi insusite si perfectionate
- sansa de a construi o cariera in vanzari, marketing sau relatii cu clientii intr-un mediu tanar si dinamic, alaturi de cei mai buni in domeniu.


DESCRIEREA FIRMEI

Cu fiecare proiect finalizat, reputatia tween|call devine din ce in ce mai solida. Rezultatele pozitive obtinute in colaborarea cu divese companii din domeniul Telecom, IT, Media&Advertising, atat nationale, cat si multinationale ne recomanda ca fiind un partener de incredere. Experienta, Know-how, orientare catre rezultat si imbunatatire continua - sunt valorile pe care tween|call le promoveaza in randul angajatilor si partenerilor de afaceri.