Job expirat
• Preluarea solicitarilor clientilor pe canalele de comunicatie telefon, e-mail
• Furnizarea de informatii clientilor
• Realizarea de rapoarte in urma activitatilor realizate
• Gestionarea si rezolvarea solicitarilor clientilor conform procedurilor companiei
• Experienta in domeniul call center, constituie un avantaj
• Operare calculator: MS Office
• Limba straina: engleza
• Excelente abilitati de comunicare
• Persoana orientata catre client si atentie la detalii
• Capacitate de invatare rapida si de gestionare a mai multor sarcini simultan
• Spirit de echipa
• Mediu de lucru dinamic, profesionist
• Conditii de munca excelente, echipamente de ultima ora
• Program de lucru flexibil
• Salariu competitiv
• Bonusuri si premii specifice companiilor
• Training periodic
• Oportunitati de dezvoltare a carierei
Callbox Telecom activeaza in domeniul telecomunicatiilor, furnizand o gama larga de solutii de externalizare a serviciilor de relatii cu clientii. Callbox Telecom se bazeaza pe o echipa dinamica cu o mare experientra in domeniul relatiilor cu clientii.