Operator Call Centre/ Telemarketing

Provident Financial Romania

20-06-2013 | EXPIRA LA 20-07-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

• oferirea de informaţii potenţialilor clienţi despre produsele companiei şi preluarea datelor de contact;

• oferirea de detalii candidaţilor despre modalitatea de colaborare cu Provident Financial România;

• soluţionarea rapida a situaţiilor apărute, prin colaborarea cu celelalte departamente;

• desfăşurarea de activităţi de telemarketing prin contactarea telefonică zilnică a clienţilor din lista distribuită de superiorul direct;

• iniţierea apelurilor către clienţii existenţi şi potenţiali;

• gestionarea campaniilor outbound si inbound.


CERINTE

• experienţă de minim 6 luni în campanii de outbound sau în domeniul serviciilor de relaţii cu clienţii;

• cunoştinţe de MS Office (Word, Excel);

• student sau absolvent de studii superioare;

• excelente abilităţi de comunicare;

• persuasiune, creativitate, spontaneitate, spirit de echipă, flexibilitate;

• persoană orientată către client şi atenţie la detalii;

• orientat spre rezultate;

• cunoaşterea limbii engleze reprezinta un avantaj.


BENEFICII OFERITE

• mediu de lucru dinamic, profesionist;

• condiţii de muncă excelente;

• salariu atractiv;

• oportunităţi de dezvoltare a carierei.


DESCRIEREA FIRMEI

Provident Financial România este o instituţie financiară nebancară înregistrată în Registrul General al Băncii Naţionale a României şi specializată în acordarea de împrumuturi de valoare mică, pe termen scurt, direct la domiciliul clienţilor. Compania este parte a grupului britanic International Personal Finance (IPF), lider internaţional în furnizarea de credite de consum la domiciliu. IPF are peste două milioane de clienţi şi peste 5.000 de angajaţi care lucrează împreună cu aproximativ 30.000 de reprezentanţi în şapte ţări, pe două continente.