Operator call center - suport clienti

Pro Solutions Agency S.R.L.

08-11-2013 | EXPIRA LA 09-11-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluarea si/sau initierea de apeluri in legatura cu clientii interni si externi, intr-o maniera politicoasa si profesionista;
- Oferirea de informatii referitoare la produsele si serviciile companiei – promovarea atat proactiv, cat si reactiv a produselor companiei;
- Identifica corect si gaseste cele mai bune solutii pentru client si companie, ofera raspunsuri profesioniste, se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti;
- Mentinerea unui nivel ridicat al cunostintelor referitoare la servicii, preturi, facturi, informatii tehnice sau de alta natura, capacitate de a rezolva in mod profesionist cererile clientilor;
- Pregateste informatiile necesare procesului de negociere in vederea vanzarii serviciilor companiei catre clienti, utilizand bazele de date disponibile in sistemele IT;
- Identifica nevoia clientilor potentiali, vine proactiv cu solutii;
- Urmareste stadiul cererilor inregistrate si contacteaza clientul, atunci cand este cazul, pentru a ii oferi informatiile necesare.


CERINTE

- Studii medii/superioare;
- Cunostinte foarte bune operare PC: MS Office, Outlook;
- Excelente abilitati de comunicare si orientare catre client si rezultat;
- Rapiditate in actiune, personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;
- Capacitate de analiza si planificare;
- Capacitate de desicie si asumare a responsabilitatii pentru deciziile luare, rezistenta la efort psihic;
- Disponibilitatea de a lucra in ture si/sau in week - end.


BENEFICII OFERITE

Bonuri de masa


DESCRIEREA FIRMEI

Pro Solutions Agency este agentia de resurse umane unde intotdeauna gasim o solutie!

Selecţie si recrutare pentru plasare permanenta de personal

Pro Solutions Agency este o companie dedicata sa raspunda atat nevoilor clientilor, cat si celor ale candidatilor, astfel incat echipa creata sa fie perfecta.

Echipa Pro Solutions Agency vine in sprijinul activitatii dumneavoastra, scopul fiind acela de a crea parteneriate pe termen lung, bazate de integritate, dedicatie, profesionalism si incredere reciproca. Astfel, echipa Pro Solution devine responsabila pentru cunoasterea in detaliu a activitatii dumneavoastra, preluand activitatea de recrutare si ajutandu-va sa va atingeti obiectivele. Folosind propria metodologie si baza de date, Pro Solution va asigura o perfecta compatibilitate intre cerintele postului si candidatii propusi, indiferent de nivelul de experienta sau industria solicitate.
Munca temporară / Recrutare si administrare de personal temporar

In situatia in care din diverse motive cum ar fi:

activitati sezoniere;
concedii de maternitate;
accidente de munca;
concedii medicale sau de odihna;
perioade de varf si cresteri neasteptate ale comenzilor, s.a

societatea inregistreaza o nevoie suplimentara de personal, Pro Solution va deveni partenerul ideal, responsabil pentru recrutarea, selectarea si punerea la dispozitie personalului necesar, printr-o gestiune eficienta a intregului proces si a fortei de munca.
Onsite

In situatia in care numarul persoanelor aflate in gestiunea Pro Solution este mai mare de 50 de persoane, Pro Solution va pune la dispozitie un consultant, specialist in resurse umane care isi va desfasura activitatea in cadrul companiei dumneavoastra, preluand astfel responsabilitatea partiala sau integrala a coordonarii si administrarii personalului temporar.
Outstaffing / Administrare personal

Personalul dumneavoastra devine angajat Pro Solution, noi realizand toate responsabilitatile de angajator legal cuprinzand:

Managementul contractelor de munca temporara ale tuturor angajatilor;
Procesarea salariilor si efectuarea tuturor platilor in acord cu specificatiile contractuale si cu reglementarile legale din Romania si cu reglementarile interne din cadrul companiei dumneavoastra;
Respectarea legislatiei in domeniu si abordarea consultativa a tuturor solicitarilor venite din partea angajatilor;