Operator call center - service

eMAG.ro

12-07-2008 | EXPIRA LA 18-07-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- preluarea apelurilor telefonice de pe linia de service si solutionarea acestora;
- informarea clientilor la telefon sau pe e-mail cu privire la starea produsului care se afla in service.


CERINTE

Cunostinte:
- cunostinte tehnice IT: nivel mediu;
- limba engleza: nivel mediu;
- cunostinte operare software, sisteme de operare: nivel mediu;
- cunostinte MS Office: Word, Excel.

Abilitati:
- comunicare interpersonala;
- ascultare;
- capacitatea de a clarifica mesajul clientului;
- rabdare;
- auto control;
- siguranta personala;
- inteligenta limbajului;
- empatie si abilitatea de a detensiona situatiile.


BENEFICII OFERITE

- mediu de lucru placut, adecvat muncii individuale si in echipa;
- posibilitate de training si dezvoltare profesionala;
- oportunitati de dezvoltare a carierei


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre deschizatorii pietei de comert electronic din Romania. Calitatea serviciilor oferite si orientarea catre client au propulsat eMAG in pozitia de lider pe piata vanzarilor online. Cu o echipa de aproximativ 250 de angajati, eMAG are un portofoliu in care se regasesc atat produse si solutii IT si de comunicatii, cat si echipamente electronice high-end.

In cei sase ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert. Anul acesta, eMAG devenit prima companie de comert online din Top 100 Capital, ocupand locul 50 in clasamentul celor mai bune companii angajatoare.

Prin activitatea pe care o desfasoara, eMAG.ro sustine dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind mai multe locuri de munca de inalta specializare, intr-o industrie in plina evolutie. Compania contribuie la formarea de specialisti in domenii asociate comertului online, de la programare, project management, pana la marketing, comunicare si vanzari, arii in care posibilitatile de specializare in invatamantul romanesc sunt limitate.