OPERATOR CALL CENTER - Ref. A.G

SC UTI GRUP SRL

29-01-2007 | EXPIRA LA 04-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluarea solicitarilor clientilor pe canalele de comunicatie telefon, e-mail, fata in fata si intregistrarea acestora in aplicatii soft.
- Interactiunea cu clientii pentru a le oferi informatii despre produse si servicii si de a gestiona si rezolva solicitarile acestora.
- Raportarea catre Seful de Departament a evenimentelor care ies de sub incidenta procedurilor de desfasurare a activitatii.
- Generarea de rapoarte de activitate periodic sau la cerere, in functie de criteriile solicitate.


CERINTE

- Studii superioare (finalizate sau nefinalizate);
- Nu este necesara experienta anterioara ;
- Cunostinte de operare MS Office (Word, Excel), tastare rapida;
- Voce placuta, dictie buna;
- Limba italiana -nivel avansat;
- Cunoasterea unei alte limbi straine constituie un avantaj.


BENEFICII OFERITE

- Mediu de lucru dinamic, profesionist;
- Posibilitati de afirmare si promovare in cadrul unei companii solide;
- Salariu motivant.


DESCRIEREA FIRMEI

Solutii IT si Comunicatii, Solutii de Securitate, Instalatii pentru constructii civile, Servicii administrative.