Job expirat
Dorim sa se alature echipei noastre din Call Center persoane dinamice, deschise si flexibile care vor avea urmatoarele responsabilitati:
- desfasurarea de activitati de telemarketing, prin contactarea telefonica zilnica a clientilor din lista distribuita de superiorul direct
- preluarea apelurilor telefonice de la clienti si solutionarea cererilor acestora prin oferirea unor informatii explicative despre produsele si serviciile companiei
- introducerea de informatii in aplicatia software interna.
Program de lucru: L-V 09:00-15:00 sau 15:00-21:00
- absolvent de studii superioare - de preferinta finalizate sau student la o forma de invatamant cu frecventa redusa;
- cunostinte PC - nivel mediu;
- experienta anterioara in call center ori in relatii cu clientii (avantaj);
- foarte bune aptitudini de comunicare, capacitate de a invata rapid, claritate in exprimare, dinamism, initiativa, capacitatea de a lucra in echipa, putere de convingere, atentie la detalii;
- atitudine orientata catre client.
Comercializare si service produse si servicii bancare, telecomunicatii.