Operator Call Center - part time - 6h/zi

MELLON ROMANIA S.A.

25-10-2007 | EXPIRA LA 24-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Dorim sa se alature echipei noastre din Call Center persoane dinamice, deschise si flexibile care vor avea urmatoarele responsabilitati:
- desfasurarea de activitati de telemarketing, prin contactarea telefonica zilnica a clientilor din lista distribuita de superiorul direct
- preluarea apelurilor telefonice de la clienti si solutionarea cererilor acestora prin oferirea unor informatii explicative despre produsele si serviciile companiei
- introducerea de informatii in aplicatia software interna.
Program de lucru: L-V 09:00-15:00 sau 15:00-21:00


CERINTE

- absolvent de studii superioare - de preferinta finalizate sau student la o forma de invatamant cu frecventa redusa;
- cunostinte PC - nivel mediu;
- experienta anterioara in call center ori in relatii cu clientii (avantaj);
- foarte bune aptitudini de comunicare, capacitate de a invata rapid, claritate in exprimare, dinamism, initiativa, capacitatea de a lucra in echipa, putere de convingere, atentie la detalii;
- atitudine orientata catre client.


DESCRIEREA FIRMEI

Comercializare si service produse si servicii bancare, telecomunicatii.