Operator call center - PART TIME

eMAG.ro

20-10-2008 | EXPIRA LA 26-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Preluarea comenzilor primite de la clienti (prin fax / mail / telefonic)
Introducerea in sistem a comenziilor telefonice
Furnizarea de informatii despre produsele disponibile, ofertele promotionale catre clienti
Informarea continua asupra produselor si echipamentelor pe care le distribuie compania


CERINTE

Studii superioare (absolvent, sau in curs)
Foarte bune abilitati de comunicare, usurinta in initierea si sustinerea facila a relatiilor interpersonale
Ambitie, gandire logica, structurata, usurinta de a invata. spontaneitate, atitudine pozitiva.


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre deschizatorii pietei de comert electronic din Romania. Calitatea serviciilor oferite si orientarea catre client au propulsat eMAG in pozitia de lider pe piata vanzarilor online. Cu o echipa de aproximativ 250 de angajati, eMAG are un portofoliu in care se regasesc atat produse si solutii IT si de comunicatii, cat si echipamente electronice high-end.

In cei sase ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert. Anul acesta, eMAG devenit prima companie de comert online din Top 100 Capital, ocupand locul 50 in clasamentul celor mai bune companii angajatoare.

Prin activitatea pe care o desfasoara, eMAG.ro sustine dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind mai multe locuri de munca de inalta specializare, intr-o industrie in plina evolutie. Compania contribuie la formarea de specialisti in domenii asociate comertului online, de la programare, project management, pana la marketing, comunicare si vanzari, arii in care posibilitatile de specializare in invatamantul romanesc sunt limitate.