Job expirat
- Preluarea solicitarilor clientilor pe canalele de comunicatie telefon, e-mail, fata in fata si intregistrarea acestora in aplicatii soft.
- Interactiunea cu clientii pentru a le oferi informatii despre produse si servicii si de a gestiona si rezolva solicitarile acestora.
- Raportarea catre Seful de Departament a evenimentelor care ies de sub incidenta procedurilor de desfasurare a activitatii.
- Generarea de rapoarte de activitate periodic sau la cerere, in functie de criteriile solicitate.
- studii medii sau superioare (finalizate sau nefinalizate);
- nu este necesara experienta anterioara;
- cunostinte de operare MS Office (Word, Excel), tastare rapida;
- voce placuta, dictie buna;
- limba italiana -nivel avansat.
- mediu de lucru dinamic, profesionist;
- posibilitati de afirmare si promovare in cadrul unei companii solide;
- salariu motivant.
Solutii IT si Comunicatii, Solutii de Securitate, Instalatii pentru constructii civile, Servicii administrative.