OPERATOR CALL CENTER (INBOUND) - LB. ITALIANA

netWing International

16-03-2011 | EXPIRA LA 15-04-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

-mentine legatura cu clientii/ potentialii clienti;
- construieste discursuri articulate citind dintr-un scenariu care descrie campania, in scopul de a furniza informatiile dorite de client/ potential client;
- explica, respectiv descrie produsele si serviciile si raspunde intrebarilor clientilor;
-colecteaza toate informatiile impuse de aplicatia utilizata;
- promoveaza imaginea companiei


CERINTE

- cunoasterea limbii italiene la nivel avansat este OBLIGATORIE;
- abilitati de vanzare, abilitati foarte bune de comunicare si negociere;
- persoana energica, cu initiativa si incredere in sine;
- putere de convingere;
- abilitati foarte bune de lucru in echipa;
- cunostiinte de operare PC;
- dorinta de afirmare intr-un colectiv profesionist;
- punctualitate si seriozitate.


BENEFICII OFERITE

pregatirea si formarea constanta intr-un mediu tanar si dinamic.


DESCRIEREA FIRMEI

netWing, companie nationala ce activeaza pe piata serviciilor din iulie 2004! (www.netwing.ro). Beneficind de o echipa de profesionisti ne-am impus pe piata din Romania prin:
• Servicii specializate de inbound si logistica pt campanii
• Promovarea serviciilor si produselor financiar-bancare;
• Studii de piata;
de ce netWing?
• softuri specializate de input-uri si raportari personalizate
• Dotare tehnica de ultima generatie,
• Parteneriat cu companii multinationale

Daca iti doresti sa lucrezi intr-un mediu tanar si profesionist, plin de idei noi, alaturi de oameni dinamici si sa colaborezi cu unele dintre cele mai mari companii multinationale prezente pe piata din Romania, te asteptam sa ne trimiti un CV pe adresa raluca.dumitrascu@netwing.ro, insotit de o scrisoare de intentie. Vei primi in cel mai scurt timp posibil un rapuns de la noi. Pentru orice intrebari sau nelamuriri asteptam mailul tau la aceeasi adresa.