OPERATOR CALL CENTER - LIMBA GERMANA

SMART TRAINING

02-08-2008 | EXPIRA LA 08-08-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru, companie multinationala de top, ofera mai multe pozitii atat in BUCURESTI cat si in CLUJ-NAPOCA.

- Contactul telefonic permanent cu clientii firmei;
- Identificarea trebuintelor clientului;
- Informarea clientilor in legatura cu produsele si serviciile firmei;
- Intocmirea de rapoarte despre clienti;
- Focalizarea atentiei asupra satisfactiei clientului;
- Informarea clientilor despre eventualele modificari aparute pe parcurs;
- Pastrarea confidentialitatii informatiilor.


CERINTE

- Abilitati excelente de comunicare, rabdare, invatare rapida a serviciilor firmei;
- Cunostinte de limba germana la nivel avansat (conditie obligatorie);
- Orientare catre client;
- Studii superioare finalizate;
- Abilitati de operare PC;
- Experienta anterioara in CALL CENTER constituie un avantaj.


BENEFICII OFERITE

- Companie multinationala de top, dinamica, moderna;
- Posibilitati de instruire profesionala;
- Logistica aferenta postului.


DESCRIEREA FIRMEI

SMART TRAINING este o firma de consultanta in resurse umane din CLUJ NAPOCA care are ca principale servicii: recrutarea si selectia personalului, evaluarea performantelor profesionale, evaluarea psihologica si training.

Trimiteti un CV la recrutare@smart-training.ro pentru BAZA DE DATE Smart Training pentru a beneficia de oferte de munca variate atat in Cluj-Napoca cat si in alte orase ale tarii.