Job expirat
- inregistreaza solicitarile de informatii sau nemultumirile primite fie telefonic, fie prin e-mail sau venite prin intermediul aplicatiilor specifice
- rezolva intr-un timp cat mai scurt aceste solicitari in functie de prioritate, conform politicii companiei
- solicita ajutorul team leaderului si al celorlalte departamente pentru anumite probleme
- limba germana - nivel avansat
- limba engleza - nivel avansat - reprezinta un avantaj
- abilitati de utilizare a pachetului MS Office
- bune abilitati de comunicare
- persoana organizata, responsabila, analitica, atenta la detalii
- oferta salariala atractiva
- bonuri de masa
- transportul asigurat dupa 10 seara
- lucru in schimburi
- contract de 4/6/8 ore/zi, in functie de nevoile angajatului
- se ofera posibilitatea avansarii in companie
- training si suport acordat pentru dezvoltarea personala
EuroAnswer este marca inregistrata a firmei Call International Outsourcing S.R.L., avind call centere in Bucuresti, Romania si Skopje, Macedonia.