OPERATOR CALL CENTER - limba engleza

UTI Grup

12-04-2007 | EXPIRA LA 12-05-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Preluarea solicit¿rilor clien¿ilor pe canalele de comunica¿ie telefon, e-mail, fa¿¿ în fa¿¿ ¿i întregistrarea acestora în aplica¿ii soft.
-Interac¿iunea cu clien¿ii pentru a le oferi informa¿ii despre produse ¿i servicii ¿i de a gestiona ¿i rezolva solicit¿rile acestora.
-Raportarea c¿tre ¿eful de Departament a evenimentelor care ies de sub inciden¿a procedurilor de desf¿¿urare a activit¿¿ii.
-Generarea de rapoarte de activitate periodic sau la cerere, în func¿ie de criteriile solicitate.


CERINTE

-studii medii sau superioare (finalizate sau nefinalizate)
-nu este necesara experienta anterioara
-cunostinte de operare MS Office (Word, Excel), tastare rapida
-voce placuta, dictie buna
-limba engleza -nivel avansat


BENEFICII OFERITE

- mediu de lucru dinamic, profesionist
- posibilitati de afirmare si promovare in cadrul unei companii solide
- salariu motivant


DESCRIEREA FIRMEI

Solutii IT si Comunicatii, Solutii de Securitate, Instalatii pentru constructii civile, Servicii administrative