OPERATOR CALL CENTER - limba engleza

SC UTI GRUP SRL

30-03-2007 | EXPIRA LA 05-04-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluarea solicitarilor clientilor pe canalele de comunicatie telefon, e-mail, fata in fata si intregistrarea acestora in aplicatii soft.
- Interactiunea cu clientii pentru a le oferi informatii despre produse si servicii si de a gestiona si rezolva solicitarile acestora.
- Raportarea catre Seful de Departament a evenimentelor care ies de sub incidenta procedurilor de desfasurare a activitatii.
- Generarea de rapoarte de activitate periodic sau la cerere, in functie de criteriile solicitate.


CERINTE

- studii medii sau superioare (finalizate sau nefinalizate)
- nu este necesara experienta anterioara
- cunostinte de operare MS Office (Word, Excel), tastare rapida
- voce placuta, dictie buna
- limba engleza -nivel avansat


BENEFICII OFERITE

- mediu de lucru dinamic, profesionist
- posibilitati de afirmare si promovare in cadrul unei companii solide
- salariu motivant


DESCRIEREA FIRMEI

Solutii IT si Comunicatii, Solutii de Securitate, Instalatii pentru constructii civile, Servicii administrative