OPERATOR CALL CENTER - Limba Bulgara

TWEENCALL

18-01-2008 | EXPIRA LA 17-02-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Operatorul Tweencall va efectua apeluri telefonice in scopul de a vinde sau promova servicii, produse, evenimente.


CERINTE

Tweencall angajeaza persoane capabile sa initieze , sa mentina si sa imbunatateasca legatura cu clientii companiei. Persoanele selectate trebuie sa cunoasca:Limba Bulgara obligatoriu, Microsoft Word si Excel, Internet, sa aiba capacitate de analiza si abilitati de comunicare.

Avantaj: experienta in vanzari prin telefon poate fi un plus.


BENEFICII OFERITE

- progran flexibil: part time (6 ore/zi) sau full time (8 ore/zi)
- pachet salarial motivant + bonuri de masa
- bonusuri in functie de realizari
- perioada de training platita
- participarea la proiecte variate si dinamice in cadrul carora cunostintele si abilitatile pot fi insusite si perfectionate
- sansa de a construi o cariera in vanzari si marketing intr-un mediu tanar si dinamic, alaturi de cei mai buni in domeniu


DESCRIEREA FIRMEI

Tweencall este o companie care ofera servicii de tip call center companiilor interesate sa-si externalizeze serviciile de preluare si initiere apeluri, emailing. Cei alesi sa faca parte din echipa noastra vor avea sansa de a lucra pentru cele mai mari companii nationale din domeniul telecom, banking, media&advertising, inssurance.
Rezultatele pozitive obtinute pana in acest moment ne recomanda ca fiind un partener de incredere.
Cultura organizatiei se reflecta in responsabilitate, implicare si satisfactia reusitei. Misiunea echipei tween|call este de a promova inovatia si profesionalismul.

www.tweencall.com