Operator call center in limba italiana

Confidential

20-09-2010 | EXPIRA LA 26-09-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- cunoaste si aplica procedura de lucru pentru fiecare dintre scenariile posibile care pot sa apara pe parcursul conversatiei;
- construieste discursuri articulate citind dintr-un scenariu care descrie produsele sau serviciile pentru care se realizeaza campania, in scopul de a convinge persoanele contactate de a furniza informatii, de a achizitiona produse sau servicii, da a stabili intalniri;
- explica, respectiv descrie produsele si serviciile si raspunde intrebarilor clientilor;
- obtine informatii despre clienti, cum ar fi: nume, adresa, modalitate de plata, si le introduce in calculator;
- ajusteaza scenariul in functie de nevoile si interesele fiecarui individ.
- oferirea informatiilor corecte intr-o maniera profesionala;
- promovarea imaginii companiei;


CERINTE

- cunoasterea limbii italiene este OBLIGATORIE
- persoana energica, cu initiativa si incredere in sine
- abilitati foarte bune de comunicare si negociere
- putere de convingere
- cunostiinte de operare PC
- dorinta de afirmare intr-un colectiv profesionist
- punctualitate si seriozitate;


BENEFICII OFERITE

- salariu foarte atractiv cat si bonusuri in functie de realizarile lunare (bonusuri);
- pregatirea si formarea constanta intr-un mediu tanar si dinamic