Operator call center in limba italiana

netWing International

09-03-2009 | EXPIRA LA 15-03-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- cunoaste si aplica procedura de lucru pentru fiecare dintre scenariile posibile care pot sa apara pe parcursul conversatiei;
- construieste discursuri articulate citind dintr-un scenariu care descrie produsele sau serviciile pentru care se realizeaza campania, in scopul de a convinge persoanele contactate de a furniza informatii, de a achizitiona produse sau servicii, da a stabili intalniri;
- explica, respectiv descrie produsele si serviciile si raspunde intrebarilor clientilor;
- obtine informatii despre clienti, cum ar fi: nume, adresa, modalitate de plata, si le introduce in calculator;
- ajusteaza scenariul in functie de nevoile si interesele fiecarui individ.
- oferirea informatiilor corecte intr-o maniera profesionala;
- promovarea imaginii companiei;


CERINTE

- cunoasterea limbii italiene este OBLIGATORIE
- persoana energica, cu initiativa si incredere in sine
- abilitati foarte bune de comunicare si negociere
- putere de convingere
- cunostiinte de operare PC
- dorinta de afirmare intr-un colectiv profesionist
- punctualitate si seriozitate;


BENEFICII OFERITE

- salariu foarte atractiv cat si bonusuri in functie de realizarile lunare (bonusuri, bonuri de masa)
- posibilitatea de a lucra full-time cat si part-time;
- pregatirea si formarea constanta intr-un mediu tanar si dinamic


DESCRIEREA FIRMEI

netWing este o companie multinationala ce activeaza pe piata serviciilor din iulie 2004 (www.netwing.ro). Beneficind de o echipa de profesionisti ne-am impus pe piata din Romania prin:
• Servicii specializate de inbound si logistica pt campanii
• Promovarea serviciilor si produselor financiar-bancare;
• Studii de piata.