OPERATOR CALL CENTER in limba italiana

SC BLUE POINT TELECOM SRL

11-10-2008 | EXPIRA LA 17-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Preluarea solicitarilor clientilor pe canalele de comunicatie telefon, e-mail, fata in fata si inregistrarea acestora in aplicatii soft
Initiere de apeluri telefonice in scopul stabilirii de intalniri, efectuarii unor vanzari,actualizari date si promovarii de produse si servicii.
Interactiunea cu clientii pentru a le oferi informatii despre produse si servicii
Gestionarea si rezolvarea solicitarilor clientilor conform procedurilor companiei
Generarea de rapoarte de activitate periodic sau la cerere, in functie de criteriile solicitate


CERINTE

Limba straina: italiana (nivel avansat)
Experienta in domeniul call center, constituie un avantaj
Operare calculator: MS Office
Excelente abilitati de comunicare
Persoana orientata catre client si atenta la detalii
Capacitate de invatare rapida si de gestionare a mai multor sarcini simultan
Spirit de echipa


BENEFICII OFERITE

Mediu de lucru dinamic, profesionist
Conditii de munca excelente, echipamente de ultima ora
Program de lucru flexibil
Salariu competitiv
Bonusuri si premii specifice companiilor
Training periodic, intensiv si gratuit
Oportunitati de dezvoltare a carierei


DESCRIEREA FIRMEI

Pornind de la ideea de a oferi solutii complete clientilor sai, Blue Point a fost infiintata in 2006 bazandu-se pe managementul unei echipe de specialisti din domeniul telecomunicatiilor.
Politica firmei noastre este strategic directionata sa asigure companiilor cu care lucreaza un nivel ridicat de satisfactie al clientilor si adauga valoare afacerilor dumneavoastra cu ajutorul unui personal experimentat si solutii CRM performante si customizate.