Operator Call Center in Departamentul de Agricultura : SC IPSO SA

SC IPSO SA

03-09-2007 | EXPIRA LA 03-10-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Operatorul Call Center preia telefoanele clientilor pentru a face programari in atelier.

Principalele responsabilitati ale Operatorului Call Center sunt:

- raspunde telefoanelor venite din partea clientilor si noteaza problemele semnalate de acestia;
- discuta cu seful de service aceste probleme si apoi realizeaza impreuna cu acesta o prioritizare a programarilor in service;
- reapeleaza clientii pentru a le transmite data programarii;
- face cunoscute clientilor diverse servicii, posibilitati noi sau promotii oferite de firma.
- indeplinirea de diferite sarcini administrative.


CERINTE

Excelente abilitati de comunicare
Persoana orientata catre client
Ascultare activa
Coerenta in vorbire
Persoana calma si autonoma

Cunostinte:

Operare calculator: MS Office - bine
Limba straina: franceza sau engleza - constituie avantaj
Experienta in domeniul call center - constituie avantaj


BENEFICII OFERITE

Salariu atractiv
Posibilitatea formarii profesionale
Posibilitati de promovare
Mediu de lucru profesional

Vor fi contactate doar persoanele ce corespund cerintelor.


DESCRIEREA FIRMEI

IPSO SA, filiala a societatii franceze MAGELLAN, este puternic implantata fiind prezenta de mai multi ani in Romania.
IPSO dezvolta si mentine activa o retea de distributie pentru:
Automobile Renault, Dacia si Nissan
Renault Trucks
Pneuri Michelin, Continental si Goodyear
Utilaje Agricole John Deere, Kuhn si Westfaliasurge
Mai mult de 450 de colaboratori asigura distributia si service-ul pentru aceste marci diverse.
Valorile noastre sunt acelea ale unei intreprinderi familiale aflate in servciul clientilor sai.