OPERATOR CALL-CENTER - GERMANA SAU SPANIOLA

QUALIA

08-06-2006 | EXPIRA LA 14-06-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Qualia recruteaza OPERATOR CALL-CENTER pentru clientul sau, companie multinationala - lider in domeniul serviciilor de consultanta IT.

Responsabilitati:
Oferirea de suport tehnic specific clientilor companiei:
- analizarea problemelor semnalate de clienti (telefonic, prin e-mail sau prin pagina web)
- evaluarea problemelor si alegerea modalitatilor de solutionare
- oferirea de feed-back clientilor cu privire la cauzele si solutiile problemelor semnalate


CERINTE

- Limba GERMANA sau limba SPANIOLA - nivel avansat;
- Limba ENGLEZA - nivel mediu;
- Cunostinte de operare PC
- Bune abilitati de comunicare;
- Spirit de echipa.


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial atractiv
- Bonuri de masa
- Participarea la programe de training si team-building


DESCRIEREA FIRMEI

Firma de consultanta in domeniul resurselor umane.