OPERATOR CALL-CENTER - GERMANA SAU SPANIOLA

QUALIA

15-08-2007 | EXPIRA LA 14-09-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Qualia recruteaza OPERATOR CALL-CENTER GERMANA sau SPANIOLA pentru clientul sau, companie multinationala - lider in domeniul serviciilor de consultanta IT.

Responsabilitati:
Oferirea de suport tehnic specific clientilor companiei:
- analizarea problemelor semnalate de clienti (telefonic, prin e-mail sau prin pagina web);
- evaluarea problemelor si alegerea modalitatilor de solutionare;
- oferirea de feed-back clientilor cu privire la cauzele si solutiile problemelor semnalate.


CERINTE

- Limba GERMANA sau limba SPANIOLA - nivel avansat;
- Limba ENGLEZA - nivel avansat;
- Cunostinte de operare PC
- Bune abilitati de comunicare;
- Spirit de echipa;
- Experienta anterioara intr-un call-center minim 6 luni (reprezinta un avantaj).


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial atractiv;
- Bonuri de masa;
- Participarea la programe de training si team-building.


DESCRIEREA FIRMEI

Qualia este o companie de resurse umane cu capital romanesc, orientata catre o continua dezvoltare.
Oferim servicii de calitate in sfera resurselor umane atat pentru companii cat si pentru candidati.

Pentru inscrierea in baza de date trimiteti cv-ul insotit de o scrisoare de intentie la: cv@qhr.ro.