Operator Call Center - Full Time

Adecco Romania

06-12-2008 | EXPIRA LA 12-12-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Contactarea persoanelor din baza de date si oferirea de informatii despre produsele si serviciile firmei;
- Suport oferit diversilor clienti;
- Mentinerea legaturii permanente cu clientii companiei;
- Gestiunea bazei de date;


CERINTE

- Experienta intr-un call center (minim 6 luni);
- Cunostinte operare PC (nivel mediu);
- Cunostinte limba engleza (nivel mediu);
- Bune abilitati de comunicare si relationare;
- Experienta anterioara pe partea de vanzari telefonice reprezinta un avantaj;


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate