Operator Call Center ECM

Dynamic Human Resources

08-05-2007 | EXPIRA LA 07-06-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigurarea asisten¿ei tehnice IT (first level support) pentru clientii companiei;
- Domeniul de activitate este Entreprise Content Management (ECM): solutii software de captura si gestiune a continutului;
- Analiza problemelor semnalate de c¿tre clienti si oferirea de solutii în timp real, prin intermediul postei electronice si al telefonului;
- Respectarea procedurilor companiei în privinta furniz¿rii acestui tip de produse;
- Stabilirea si mentinerea unei bune relatii profesionale cu clientii;
- Actualizarea sistemului informatic de gestiune a solutiilor/produselor aflate in suport tehnic/garantie si a cererilor de support de la clienti.


CERINTE

- Absolvent al unei facult¿ti profil tehnic;
- Lb. englez¿ - nivel avansat (fluent¿ în comunicarea verbal¿ si în scris);
- Persoana cu initiativa;
- Abilit¿ti de comunicare si relationare;
- Capacitate de a explica si a solutiona probleme în timp real;
- Pasionat de domeniul IT;
- Capacitate de a lucra atât în mod independent, cât si în echip¿;
- Dorinta de a lucra la nivel profesionist si de a fi recompensat corespunz¿tor.


DESCRIEREA FIRMEI

Companie care ofer¿ solutii complexe integrate detinand un portofoliu de parteneriate internationale, clienti companii multinationale si folosind tehnologie highend (echipamente de stocare, scanere profesionale, software de captur¿ de documente si date, aplicatii software pentru arhivare electronic¿, management de documente si workflow, kituri de dezvoltare), angajeaza prin intermediul Dynamic Human Resources Operator Call Center.