Operator Call Center - Departament COLECTARE CREANTE

MELLON ROMANIA S.A.

25-10-2007 | EXPIRA LA 24-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Dorim sa se alature echipei noastre din Call Center persoane dinamice, deschise si flexibile care vor avea urmatoarele responsabilitati:
- Contactarea clientilor in vederea recuperarii debitelor restante;
- Oferirea de informatii asupra debitelor restante si a modalitatilor de plata;
- Introducerea de informatii in aplicatia software interna;
- Incheierea de angajamente de plata cu clientii.


CERINTE

- absolvent de studii superioare - de preferinta sau student la o forma de invatamant cu frecventa redusa;
- cunostinte PC - avantaj;
- experienta anterioara in call center ori in relatii cu clientii (avantaj);
- foarte bune aptitudini de comunicare, capacitate de a invata rapid, claritate in exprimare, dinamism, initiativa, capacitatea de a lucra in echipa, putere de convingere, atentie la detalii;
- atitudine orientata catre client.


BENEFICII OFERITE

Posibilitatea inceperii unei cariere intr-o companie internationala de servicii financiare.


DESCRIEREA FIRMEI

Comercializare si service produse si servicii bancare, telecomunicatii.