OPERATOR CALL CENTER (CATI)

FIELD INSIGHTS

17-08-2008 | EXPIRA LA 23-08-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Post-ul consta in culegerea de date prin telefon pe baza unor chestionare cu intrebari prestabilite.
Respondentii sunt persoane fizice sau juridice.


CERINTE

- abilitati foarte bune de comunicare si negociere
- putere de convingere, tenacitate
- abilitati foarte bune de lucru in echipa
- cunostinte de operare PC;
- o limba straina constituie avantaj
- dorinta de afirmare intr-un colectiv profesionist
- persoana dinamica si optimista


BENEFICII OFERITE

- program flexibil, posibilitatea de a lucra in ture;
- mediu de lucru profesional, o experienta interesanta de lucru cu oamenii;
- un venit atractiv pe baza de performanta;
- posibilitatea de promovare;
- bonus de activitate;


DESCRIEREA FIRMEI

Field Insights este o agentie de research, aparuta pe piata in 2002 si specializata in implementarea proiectelor calitative si cantitative.
In afara sediului din Bucuresti exista alte 6 filiale in tara: Brasov, Cluj, Craiova, Constanta, Iasi si Timisoara.
Sondajele de opinie, realizate de Field Insights, au teme sociale sau despre produse de larg consum.