Operator Call Center

eMAG.ro

15-03-2011 | EXPIRA LA 14-04-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

ATRIBUTII

- Preluarea si introducerea in sistem a comenzilor telefonice;
- Furnizarea de informatii despre produsele si echipamentele disponibile, precum si despre ofertele promotionale;
- Acordarea de suport clientilor in finalizarea comenzilor;


CERINTE

- Studii superioare (absolvent sau in curs);
- Cunostinte PC: Word, Excel, Outlook;
- Limba engleza: nivel mediu-avansat;

CONSTITUIE UN AVANTAJ:

- Experienta de minim 6 luni pe un post similar;
- Cunostinte in domeniul IT;
- Cursuri in domeniul customer service;

APTITUDINI:

- Foarte bune abilitati de comunicare;
- Usurinta in initierea si sustinerea facila a relatiilor
interpersonale;
- Orientare catre rezultate;
- Gandire logica, structurata, memorie buna, usurinta de a invata, spontaneitate;


BENEFICII OFERITE

- Mediu de lucru placut, adecvat muncii individuale si in echipa;
- Pachet salarial motivant;
- Posibilitate de training si dezvoltare profesionala;
- Oportunitati de dezvoltare a carierei.


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei si orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.

eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri deschise în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.

In cei 9 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 300 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie.