Operator call center

AD FIRST COMPANY SRL

11-04-2011 | EXPIRA LA 11-05-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati
1.Culegere de date prin telefon asistate de calculator, cu persoane fizice si juridice, pe baza unor chestionare cu intrebari prestabilite;
2.Inregistreaza informatiile furnizate de clienti in machete de introducere de date;
3.Vanzari de produse, realizarea de chestionare, actualizare baza de date si completarea informatiilor sau observatiilor in programe speciale;
4.Oferirea informatiilor corecte intr-o maniera profesionala


CERINTE

Cerinte
- studii medii/ superioare;
- initiativa si incredere in sine;
- putere de convingere;
- capacitate de adaptare si de a invata rapid;
- posibilitatea de a lucra atat full-time cat si part-time;
- cunostinte de operare PC;
- punctualitate si seriozitate;
- experienta in call center reprezinta avantaj


BENEFICII OFERITE

Beneficii Oferite
- desfasurarea activitatii intr-un colectiv tanar si intr-un mediu profesionist;
- posibilitatea unui program flexibil


DESCRIEREA FIRMEI

Comert