Operator Call Center

MERIDIAN DACIA RENAULT

02-12-2010 | EXPIRA LA 08-12-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Contactarea potentialilor clienti;
- Prezentarea companiei si serviciilor oferite;
- Gestionarea portofoliului si a bazei de date;
- Raportarea periodica a activitatii.


CERINTE

- Foarte bune abilitati de comunicare;
- Persoana dinamica;
- Atitudine pozitiva;
- Abilitati de planificare si organizare.


BENEFICII OFERITE

-


DESCRIEREA FIRMEI

MERIDIAN este unul dintre cei mai performanti dealeri bimarca Dacia-Renault. Obiectivul companiei MERIDIAN este sa ofere solutii practice intr-un mod transparent, eficient si profesional. MERIDIAN este o organizatie care creste constant, se adapteaza permanent la nou, schimba tehnologiile, introduce noi servicii pentru a veni in intampinarea solicitarilor clientilor. Succesul nostru depinde de succesul clientilor nostri. Pentru a ne atinge obiectivele, vom continua sa ne bazam pe increderea clientilor nostri, dar mai ales pe activitatea lor alaturi de noi.