Operator Call Center

MSN BUSINESS CONSULTING SRL

16-11-2010 | EXPIRA LA 22-11-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Activitati outbound/inbound


CERINTE

- Cunoasterea limbii italiene nivel mediu (citit, scris, capacitatea de a intelege);
- Inteleg discutii pe teme familiare, accesibile, de actualitate.
- Sunt in masura sa faca o descriere, sa argmenteze si sa poarte o conversatie normala cu un interlocutor nativ, folosind fraze simple si coerente.
- Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;
- Punctualitate si abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp;
- Auto-motivat si cu spirit de echipa;
- Disponibilitatea de a lucra si in ture de noapte / weekend-uri / sarbatori;
- Atentie la detaliile oferite de client / gestionarea si rezolvarea situatiilor delicate;
- Bune cunostinte in utilizarea pc-ului;
- Deschiderea catre lucruri noi;


BENEFICII OFERITE

Salarizarea include parte fixa si parte variabila si beneficii


DESCRIEREA FIRMEI

Consultanta Resurse Umane