Operator call center

INFINIUM FUSION

11-10-2010 | EXPIRA LA 17-10-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

-identificarea potentialilor clienti si efectuarea apelurilor catre acestia;
- promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile companiei
- dezvoltarea si gestionarea portofoliului de clienti
- intocmirea periodica a rapoartelor de activitate
-identificarea potentialilor clientii si obtinerea de informatii relevante despre acestia;
- Contactarea telefonica a potentialilor clientii in vederea stabilirii intalnirilor si promovarii produselor DNA SOLUTIONS
- Prospectarea si pregatirea continua a bazei de date a clientilor
- oferirea informatiilor corecte intr-o maniera profesionala;
- promovarea imaginii companiei


CERINTE

- Abilitati de comunicare, vanzare, promovare a serviciilor companiei
- Initiativa, flexibilitate.
- Putere MARE de convingere in discurs si atitudine
- Deschidere si orientare spre clienti
- Ambitie, hotarare, imaginatie, spontaneitate, intuitie, adaptabilitate
- Cunostinte generale de utilizare a calculatorului: Excel - nivel mediu
- Acordarea de consultanta potentialilor clienti, ;
- Punctualitate si abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp;
- Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, curajos, insistent;
- Auto-motivat si cu spirit de echipa;
- Cunostinte de Limba Engelza constituie un avantaj;
- Experienta anterioara intr-un call center constituie un avantaj;


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial atractiv
- Echipa tanara si dinamica
- Comision la realizare target
- oportunitati de promovare


DESCRIEREA FIRMEI

Our company offers solutions designed mainly for enterprise and large companies and ensures solving of complex needs related to enabling data and information security, data back-up and restoration, data flows administration and optimisation of the business processes.