Operator Call Center

MERIDIAN DACIA RENAULT

23-08-2010 | EXPIRA LA 29-08-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Contactarea potentialilor clienti;
- Prezentarea companiei si serviciilor oferite;
- Gestionarea portofoliului si a bazei de date;
- Raportarea periodica a activitatii.


CERINTE

- Foarte bune abilitati de comunicare;
- Persoana dinamica;
- Atitudine pozitiva;
- Abilitati de planificare si organizare.


BENEFICII OFERITE

-


DESCRIEREA FIRMEI

MERIDIAN, prin cele doua showroom-uri ale sale, se prezinta ca una din cele mai moderne concesiuni bimarca Dacia-Renault. Obiectivul companiei MERIDIAN este sa ofere solutii practice intr-un mod transparent, eficient si profesional. MERIDIAN este o institutie care creste constant, se adapteaza permanent la nou, schimba tehnologiile, introduce noi servicii pentru a veni in intampinarea solicitarilor clientilor. Compania MERIDIAN va continua sa lupte pentru deviza care o defineste: capacitatea de a anticipa si inova. Succesul nostru depinde de succesul clientilor nostri. Pentru a ne atinge obiectivele, vom continua sa ne bazam pe increderea clientilor nostri, dar mai ales pe activitatea lor alaturi de noi.

MERIDIAN - un singur nume, o mare familie!