Operator Call Center

MELLON ROMANIA S.A.

16-02-2007 | EXPIRA LA 22-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Dorim sa se alature echipei noastre din Call Center persoane dinamice, deschise si flexibile care vor avea urmatoarele responsabilitati:
- desfasurarea de activitati de telemarketing prin contactarea telefonica zilnica a clientilor din lista distribuita de superiorul direct
- preluarea apelurilor telefonice de la clienti si solutionarea cererilor acestora prin oferirea unor informatii explicative despre produsele si serviciile companiei
- introducerea de informatii in aplicatia software interna.


CERINTE

- absolvent de studii superioare - de preferinta finalizate sau student la o forma de invatamant cu frecventa redusa;
- limba engleza - nivel mediu;
- cunostinte PC (Office) - nivel mediu;
- experienta anterioara in call center ori in relatii cu clientii (avantaj);
- foarte bune aptitudini de comunicare, capacitate de a invata rapid, claritate in exprimare, dinamism, initiativa, capacitatea de a lucra in echipa, putere de convingere, atentie la detalii;
- atitudine orientata catre client.


BENEFICII OFERITE

Posibilitatea inceperii unei cariere intr-o companie internationala de servicii financiare.


DESCRIEREA FIRMEI

The Mellon Group of Companies with its headquarters in Greece and 1700 employees holds a leading position in the field of electronic transaction systems and financial services. It has opened subsidiaries in Cyprus, Serbia and Montenegro, Bulgaria, Albania, Romania, Egypt, FYROM and Poland.