Operator Call Center

eMAG.ro

06-05-2010 | EXPIRA LA 12-05-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- furnizeaza informatii despre produsele si serviciile companiei, precum si despre ofertele promotionale;
- introduce in sistem a comenzile telefonice ale clientilor;
- ofera suport clientilor in procesul de vanzare precum si postvanzare;


CERINTE

- studii superioare (absolvent sau in curs);
- cunostinte PC: Word, Excel, Outlook;
- limba engleza ¿¿¿ nivel mediu-avansat.

Constituie avantaj:
- experienta de minim 6 luni pe un post similar;
- cursuri in domeniul customer service;
- cunostinte in domeniul IT.

Aptitudini:
- foarte bune abilitati de comunicare, usurinta in initierea si sustinerea facila a relatiilor interpersonale;
- gandire logica, structurata, memorie buna, usurinta de a invata, spontaneitate, orientare catre rezultate.


BENEFICII OFERITE

Beneficii:

- mediu de lucru placut, adecvat muncii individuale si in echipa;
- posibilitate de training si dezvoltare profesionala;
- oportunitati de dezvoltare a carierei;


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre deschizatorii pietei de comert electronic din Romania. Calitatea serviciilor oferite si orientarea catre client au propulsat eMAG in pozitia de lider pe piata vanzarilor online. Cu o echipa de aproximativ 200 de angajati, eMAG are un portofoliu in care se regasesc atat produse si solutii IT si de comunicatii, cat si echipamente electronice high-end.

In cei noua ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert. In anul 2007, eMAG a devenit prima companie de comert online din Top 100 Capital, ocupand locul 50 in clasamentul celor mai bune companii angajatoare.

Prin activitatea pe care o desfasoara, eMAG.ro sustine dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind mai multe locuri de munca de inalta specializare, intr-o industrie in plina evolutie. Compania contribuie la formarea de specialisti in domenii asociate comertului online, de la programare, project management, pana la marketing, comunicare si vanzari, arii in care posibilitatile de specializare in invatamantul romanesc sunt limitate.