OPERATOR CALL CENTER

SC IPSO SA

29-01-2007 | EXPIRA LA 04-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Operatorul Call Center preia telefoanele clientilor pentru a face programari in atelier si promoveaza in acelasi timp serviciile si produsele firmei.

Printre responsabilitatile sale se gasesc:

- raspunde telefoanelor venite din partea clientilor si ii asista pe acestia in rezolvarea diverselor cereri;
- reapeleaza clientii pentru a-i tine tot timpul la curent cu starea vehiculului lor aflat in service;
- face cunoscute clientilor diverse servicii, posibilitati noi sau promotii oferite de firma;
- realizeaza diverse anchete, sondaje legate de satisfactia clientilor si calitatea activitatii.


CERINTE

- Experienta in domeniul call center de minim 2 ani;
- Operare calculator: MS Office - bine;
- Limba straina: franceza sau engleza - avantaj;
- Excelente abilitati de comunicare;
- Persoana orientata catre client;
- Ascultare activa;
- Coerenta in vorbire;
- Persoana calma si autonoma.


DESCRIEREA FIRMEI

IPSO, filiala a societatii franceze MAGELLAN, este puternic implantata, fiind prezenta de mai multi ani in Romania.
IPSO dezvolta si mentine activa o retea de distributie pentru:
Renault Trucks;
Automobile Renault, Dacia, Nissan;
Michelin, Continental, Goodyear;
John Deere, Kuhn, si Westfaliasurge
Mai mult de 450 de colaboratori asigura distributia si service-ul pentru aceste marci diverse.
Valorile noastre sunt acelea ale unei intreprinderi familiale aflate in serviciul clientilor sai.