OPERATOR CALL CENTER

UTI GRUP

24-10-2009 | EXPIRA LA 30-10-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Preluarea solicitarilor clientilor pe canalele de comunicatie telefon, e-mail, si intregistrarea acestora in aplicatia informatica.
-Interactiunea cu clientii pentru a le oferi informatii despre produse si servicii si de a gestiona si rezolva solicitarile acestora.
-Raportarea catre seful de Departament a evenimentelor care ies de sub incidenta procedurilor de desfasurare a activitatii.
-Generarea de rapoarte de activitate periodic sau la cerere, in functie de criteriile solicitate.


CERINTE

-student(a)
-cunostinte medii de operare P.C.
-tastare rapida
-voce placuta, dictie buna
-capacitate de adaptare rapida


DESCRIEREA FIRMEI

Grupul de firme UTI exista din 1990 pe piata romaneasca si are in componenta sa peste 20 de firme care, in functie de specificul obiectului de activitate, sunt structurate, in 6 divizii:
-Divizia de Sisteme de Securitate si Militare,
-Divizia IT&C,
-Divizia Instalatii si Constructii
-Divizia Mentenanta si Administrare
-Divizia Managementul Traficului
-Divizia Produse

Pentru mai multe detalii, accesati www.uti.ro