Operator Call Center

UTI Grup

10-11-2006 | EXPIRA LA 16-11-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Preluarea solicitarilor clientilor pe canalele de comunicatie telefon, e-mail, fata in fata si intregistrarea acestora in aplicatii soft.
-Interactiunea cu clientii pentru a le oferi informatii despre produse si servicii si de a gestiona si rezolva solicitarile acestora.
-Raportarea cstre Seful de Departament a evenimentelor care ies de sub incidenta procedurilor de desfasurare a activitatii.
-Generarea de rapoarte de activitate periodic sau la cerere, in functie de criteriile solicitate.


CERINTE

-studii superioare (finalizate sau nefinalizate)
-nu este necesara experienta anterioara
-cunostinte de operare MS Office (Word, Excel), tastare rapida, mail
-voce placuta, dictie buna
-limba engleza-nivel avansat
-cunoasterea unei alte limbi straine constituie un avantaj


DESCRIEREA FIRMEI

Solutii IT si Comunicatii, Solutii de Securitate, Instalatii pentru constructii civile, Servicii administrative