OPERATOR CALL CENTER

Scop Computers SRL

03-04-2009 | EXPIRA LA 09-04-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluare solicitari telefonice sau prin e-mail;
- Inregistrarea solicitarilor si cererilor de suport venite din partea clientilor externi si interni;
- Rezolvarea in timp util a solicitarilor;
- Comunicarea raspunsului catre clienti intr-o maniera profesionala;
- Transmiterea catre clienti a informatiilor legate de stadiul reparatiilor;


CERINTE

- Studii medii sau superioare;
- Foarte bune cunostinte de operare PC;
- Experienta minim un an intr-un post similar;
- Engleza – nivel avansat;
- Foarte bune abilitati de comunicare si invatare rapida, adaptabilitate, flexibilitate;
- Persoana intuitiva, entuziasta, dinamica, organizata;
- Rezistenta la stres si atentie la detalii;
- Voce placuta, dictie foarte buna;


BENEFICII OFERITE

- Posibilitatea de a lucra intr-un mediu profesionist, dinamic;
- Pachet salarial motivant;


DESCRIEREA FIRMEI

Intre firmele de distributie de echipamente si solutii IT&C din Romania, Scop Computers si-a castigat o certa reputatie. In cei peste 12 ani de activitate, compania a reusit deopotriva sa impulsioneze dezvoltarea pietei de profil si sa-i satisfaca exigentele.

SCOP este prezenta in trei sectoare de afaceri, fiecare dintre acestea concentrandu-se asupra unor misiuni, parteneri si clienti diferiti: Distributie IT (branduri: Toshiba, HP, Fujitsu-Siemens, Acer), Sisteme de Procesare a Documentelor si Solutii IT (networking si securitate) – www.scop.ro