OPERATOR CALL CENTER

HR Consultanta

09-10-2008 | EXPIRA LA 15-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Raspunde de gestionarea portofoliului de clienti alocati;
Asigura relationarea cu clientii care apeleaza telefonic oferind informatii si preluand comenzi de la acestia;
Desfasoara telefonic campanii de achizitii de clienti pe baza ofertelor existente la nivel de companie;
Raspunde de promovarea produselor si serviciilor RTC, informatii despre stoc, preturi, oferte si oferte speciale, corespondenta, in stansa legatura cu nevoile clientului si politicile de vanzare stabilite in cadrul firmei;
Raspunde de preluarea si procesarea comenzilor transmise de clienti, validarea si listarea facturilor, urmarirea comenzilor pana la livrarea catre clienti.
Raspunde de rezolvarea eventualelor reclamatii ale clientilor impreuna cu departamentul sesizari.


CERINTE

Studii medii finalizate/ studii superioare in curs;
Experienta post/ domeniu similar (call center) – avantaj;
Cunostinte operare PC (MS Office)- nivel mediu;
Cunostinte limba engleza nivel mediu/ avansat;
Persoana organizata, cu reale abilitati de comunicare, cu initiativa, orientata catre dezvoltarea si mentinerea de relatii constructive cu clientii.


BENEFICII OFERITE

Mediu de lucru atractiv & dinamic.
Posibilitatea dezvoltarii profesionale in cadrul unui grup de succes;


DESCRIEREA FIRMEI

\\\"Proffice\\\" in RTC Holding inseamna 18 ani de experienta si o divizie de companii specializate in distributia de birotica-papetarie si articole pentru birou intr-un concept foarte bine definit: \\\"all4office\\\".

Divizia Proffice se adreseaza atat segmentului B2B (businesst to business) cat si revanzatorilor. Divizia Proffice cuprinde 3 companii specializate, cu o activitate puternica pe piata nationala de profil:

Be Proffice, Ranco Promotional Products , Top Office Products.