OPERATOR CALL CENTER

EURIAL INVEST SA

11-08-2008 | EXPIRA LA 10-09-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- gestionarea relatiei cu clientul, stabilind si dezvoltand o relatie de incredere cu acesta, oferindu-i in toate fazele contactului un serviciu personalizat;
- realizarea obiectivelor cantitative si calitative care ii sunt fixate si consilierea clientului, propunandu-i si vanzandu-i prestatii complementare;
- consolidarea atasamentului clientului fata de concesiune si dezvoltarea imaginii Marcii prin profesionalismul sau si prin respectarea angajamentelor sale.


CERINTE

Studii medii, cel putin 2 ani experienta intr-o pozitie similara.
Initiativa
Abilitati de comunicare/ negociere
Atitudine/ Tinuta
Orientare catre atingerea obiectivelor
Organizare
Abilitati comerciale (persuasiune, tact)
Spirit de echipa
Cunoasterea pietei auto
Abilitatea de a se adapta la schimbare si de a-si imbunatati performantele personale.
Cunostinte de limba franceza si engleza
Cunostinte de operare pe calculator
Permis de conducere categ. B


DESCRIEREA FIRMEI

Esti o persoana dinamica si ambitioasa?
Cauti noi oportunitati pentru cariera ta?
EURIAL INVEST ofera oportunitati de cariera potrivite pentru toata lumea. Chiar daca sunteti proaspat absolvent de facultate, aflat la inceputul carierei, sau un profesionist cu experienta care isi doreste noi provocari, Eurial Invest va ofera oportunitatea angajarii si sansa de a dobandi noi abilitati si cunostinte.
Va oferim acces la evolutie profesionala, sansa de a avansa, pachete de beneficii interesante si o atmosfera de lucru stimulanta.
Va asteptam sa va alaturati unei echipe de profesionisti, tanara si dinamica!