Operator call center

UTI Grup

23-08-2008 | EXPIRA LA 29-08-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Preluarea solicitarilor clientilor pe canalele de comunicatie telefon, e-mail, fata in fata si intregistrarea acestora in aplicatii soft.
-Interactiunea cu clientii pentru a le oferi informatii despre produse si servicii si de a gestiona si rezolva solicitarile acestora.
-Raportarea catre Seful de Departament a evenimentelor care ies de sub incidenta procedurilor de desfasurare a activitatii.
-Generarea de rapoarte de activitate periodic sau la cerere, in functie de criteriile solicitate.


CERINTE

-studii medii sau superioare (finalizate sau nefinalizate)
-nu este necesara experienta anterioara
-cunostinte de operare MS Office (Word, Excel), tastare rapida
-voce placuta, dictie buna
-cunoasterea unei alte limbi straine constituie un avantaj


BENEFICII OFERITE

- salariu motivant


DESCRIEREA FIRMEI

UTI SYSTEMS este un integrator de sisteme care furnizeaza solutii complete pentru sisteme de securitate, tehnologia informatiei si comunicatii, inginerie civila, folosind tehnologii si echipamente fabricate de producatori de renume, ca si aplicatii software dedicate.

Divizia Sisteme de Securitate cuprinde departamente ale caror competenta acopera o gama larga de servicii in domeniile ingineriei si a integrarii de sisteme complexe de securitate, cercetarii si dezvoltarii de produse hardware si software, ca si al managementului de proiecte si consultantei.

Misiunea Diviziei Sisteme de Securitate

- De a consolida pozitia UTI pe piata sistemelor de securitate complexe
- De a deveni leader pe piata sistemelor electronice de aparare si senzorilor
- De a oferi solutii globale pentru securitatea clientilor

Locul pe piata:
UTI SYSTEMS, prin Divizia Sisteme si Servicii de Securitate este lider in domeniul sistemelor integrate de securitate complexe.

Personal: UTI Sisteme de Securitate are in prezent un nr. de 1200 salariati