OPERATOR CALL - CENTER

Adecco Romania

04-07-2008 | EXPIRA LA 10-07-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- promoveaza produsele si serviciile financiare ale companiei
- garanteaza atragerea clientilor printr-o abordare comerciala combativa si indrazneata
- verifica gradul de coerenta a informatiilor si se asigura de veridicitatea justificativelor
- activitate de client service


CERINTE

- absolvent de studii medii/superioare
- excelente abilitati de comunicare si relationare
- experienta minima in relatia cu clientii
- cunostinte operare PC
- atitudine orientata catre client
- flexibilitate in realizarea sarcinilor specifice postului
- atentie la detalii


BENEFICII OFERITE

- Posibilitatea unui inceput bun in cariera, intr-o companie internationala de servicii financiare alaturi de o echipa tanara;
- Oportunitati de training in interiorul firmei;


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate