OPERATOR CALL CENTER

Scop Computers SRL

05-03-2008 | EXPIRA LA 04-04-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluare solicitari telefonice, e-mail
- Inregistrarea in aplicatie a solicitarilor si cererilor de suport venite din partea clientilor externi si interni
- Rezolvarea in timp util a solicitarilor
- Comunicarea raspunsului catre clienti intr-o maniera profesionala
- Transmite catre clienti informatii legate de stadiul reparatiilor


CERINTE

- Studii medii sau superioare
- Experienta in utilizarea aplicatiilor Office si navigare internet
- Experienta minim un an intr-un post similar
- Engleza – nivel avansat
- Foarte bune abilitati de comunicare si invatare rapida, adaptabilitate, flexibilitate
- Persoana intuitiva, entuziasta, dinamica, organizata
- Rezistenta la stres si atentie la detalii;
- Voce placuta, dictie foarte buna


BENEFICII OFERITE

- Posibilitatea de a lucra intr-un mediu profesionist, dinamic.
- Pachet salarial motivant


DESCRIEREA FIRMEI

Intre firmele de distributie de echipamente si solutii IT&C din Romania, Scop Computers si-a castigat o certa reputatie. In cei peste 12 ani de activitate, compania a reusit deopotriva sa impulsioneze dezvoltarea pietei de profil si sa-i satisfaca exigentele.

SCOP este prezenta in trei sectoare de afaceri, fiecare dintre acestea concentrandu-se asupra unor misiuni, parteneri si clienti diferiti: Distributie IT (branduri: Toshiba, HP, Fujitsu-Siemens, Acer), Sisteme de Procesare a Documentelor si Solutii IT (networking si securitate) – www.scop.ro