Operator Call Center

NEOCASA

08-02-2008 | EXPIRA LA 09-03-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Mentine relatia cu clientii companiei si stabileste intalniri pentru departamentul "vanzari";
- Contacteaza telefonic potentialii clienti existenti in baza de date a companiei;
- Reactualizeaza baza de date a companiei;
- Raporteaza activitatea zilnica coordonatorului de depatament;
- Activitate de birou intr-un mediu placut si motivant;
- Reale sanse de promovare.
- Post exclusiv de birou


CERINTE

- Candidatul ideal este o persoana entuziasta, cu abilitati de comunicare, careia ii place sa vorbeasca la telefon, orientata catre client si cerintele acestuia.
- De asemenea ne dorim sa lucram cu persoane serioase, care vor sa isi dezvolte o cariera pe termen lung alaturi de echipa noastra.


DESCRIEREA FIRMEI

Neocasa este una dintre cele mai importante si active companii de pe piata imobiliara din Romania fiind infiintata in anul 1998. Dezvoltarea companiei a avut ca fundament perfectionarea permanenta a standardelor de lucru si analiza continua a factorilor de mediu cu scopul de a aborda in mod proactiv piata si de a asigura servicii imobiliare complete bazate pe profesionalism, performanta si orientare catre client.
Astazi, Neocasa este o companie stabila si experimentata, cu un portofoliu amplu de clienti construit pe baza increderii si recomandarilor celor ce au beneficiat de seviciile noastre. Principala provocare o reprezinta dezvoltarea de noi servicii pornind de la identificarea nevoilor viitoare ale pietei.
Misiunea noastra consta in oferirea unei solutii pentru fiecare solicitare incredintata in conditiile obtinerii unor rezultate ce depasesc asteptarile initiale ale clientilor nostri. In acest sens, oferim un plus de valoare acestora prin garantarea unor servicii sigure, eficiente si performante. Satisfactia clientilor nostri este si satisfactia noastra, iar succesul comun sta la baza parteneriatelor de durata.
- Solutii imobiliare complete- reprezinta motto-ul sub care se desfasoara activitatea Neocasa.