Operator Call Center

Isra Center Marketing Rersearch

31-01-2008 | EXPIRA LA 01-03-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Operatorul Call Center este activ implicat in realizarea de studii de piata CATI, principala lui responsabilitate fiind aplicarea de chestionare telefonic.


CERINTE

- student sau absolvent studii superioare;
- abilitati de comunicare si relationare dezvoltate;
- responsabilitate si seriozitate;
- capacitate de a lucra in conditii de stres.


BENEFICII OFERITE

Alaturandu-te echipei noastre:
- vei avea un trainer personal, pe parcursul fiecarui proiect, care sa te inteleaga, sa te pregateasca, sa te sustina;
- vei gasi suport pentru dezvoltarea unei cariere in cadrul companiei;
- vei beneficia de un sistem de recompensare pe masura performantelor tale;
Te poti adresa echipei noastre, deschis, oricand si vei primi raspunsul nostru imediat.
Poti vorbi cu noi sunand la urmatoarele numere de telefon: 322.60.63 sau email bianca.sava@isracenter.com.


DESCRIEREA FIRMEI

ISRA Center Marketing Research a fost fondata pe piata din Romania in martie 2001. Compania este in totalitate o companie cu capital strain (Israel), ceea ce permite investitii permanente in oameni, tehnologie si informatie.
ISRA Center Marketing Research este in prezent unul dintre liderii pietei de cercetare de piata, desfasurand sute de proiecte (atat calitative cat si cantitative) cu privire la o gama larga de marci si produse.
www.isracenter.com