Operator call center

eMAG.ro

30-01-2008 | EXPIRA LA 29-02-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluarea comenzilor primite de la clienti (prin fax / mail / telefonic)
- Introducerea in sistem a comenziilor telefonice
- Furnizarea de informatii despre produsele disponibile, ofertele promotionale catre clienti
- Informarea continua asupra produselor si echipamentelor pe care le distribuie compania


CERINTE

- Studii superioare (absolvent, sau in curs)
- Foarte bune abilitati de comunicare, usurinta in initierea si sustinerea facila a relatiilor interpersonale
- Ambitie, gandire logica, structurata, usurinta de a invata. spontaneitate, atitudine pozitiva.


DESCRIEREA FIRMEI

Lider in comertul electronic romanesc, eMAG.ro a fost lansat in 2001, din dorinta de a oferi tuturor acces la un site de vanzari online competitiv. De la sisteme si componente PC, in doar cinci ani de zile, am marit si diversificat constant gama produselor comercializate, ajungand astazi sa oferim vizitatorilor si, implicit, clientilor nostri o oferta variata, completa. Un site usor de vizitat, cu un sistem de navigare intuitiv, promptitudine in consilierea clientilor, multitudinea optiunilor din care clientii au de ales sunt cateva din motivele pentru care astazi eMAG.ro este accesat de mai mult de douazeci si cinci de mii de vizitatori in fiecare zi.