Operator call-center

TELCOR COMMUNICATIONS SRL

29-01-2008 | EXPIRA LA 28-02-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- preluarea solicit¿rilor telefonice ¿i înregistrarea acestora în aplica¿ii soft.
- interac¿iunea cu clien¿ii pentru a le oferi informa¿ii despre produse/servicii/campanii
- gestionarea ¿i rezolvarea solicit¿rile clientilor
- introducerea informatiilor despre potentialul client in aplicatia software interna.
- adoptarea unei atitudini pozitive si orientate catre client
- prezentarea produselor corect si intr-o maniera profesionala
- culegerea si sistematizarea informatiilor de interes


CERINTE

- abilitati de a invata informatii noi in termen scurt
- ascultare cu atentie a solicitarilor
- cunostinte Operare PC
- viteza de redactare PC
- studii superioare sau in curs de finalizare
- seriozitate
- abilitati de comunicare
- aspect placut/curat
- cunostinte limba engleza


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial motivant - pentru full time (8 ore) - 750 Ron / pentru part time (5 ore) - 500 Ron
- oportunitatea dezvoltarii carierei profesionale


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizor de servicii call-center