Operator call center

eMAG.ro

31-10-2007 | EXPIRA LA 30-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- furnizarea de informatii despre produsele si echipamentele disponibile, precum si despre ofertele promotionale;
- preluarea si introducerea in sistem a comenzilor telefonice;
- acordarea de suport clientilor in finalizarea comenzilor on-line;
- preluarea diferitelor sesizari ale clientilor.


CERINTE

CUNOSTINTE
- studii superioare (absolvent sau in curs);
- cunostinte PC: Word, Excel, Outlook;
- limba engleza – nivel mediu-avansat.

CONSTITUIE UN AVANTAJ:
- experienta de minim 6 luni pe un post similar;
- cursuri in domeniul customer service;
- cunostinte in domeniul IT.

APTITUDINI:
- foarte bune abilitati de comunicare, usurinta in initierea si sustinerea facila a relatiilor interpersonale;
- gandire logica, structurata, memorie buna, usurinta de a invata, spontaneitate, orientare catre rezultate.


BENEFICII OFERITE

- mediu de lucru placut, adecvat muncii individuale si in echipa;
- pachet salarial motivant;
- posibilitate de training si dezvoltare profesionala;
- oportunitati de dezvoltare a carierei.


DESCRIEREA FIRMEI

Lider in comertul electronic romanesc, eMAG.ro a fost lansat in 2001, din dorinta de a oferi tuturor acces la un site de vanzari online competitiv. De la sisteme si componente PC, in doar cinci ani de zile, am marit si diversificat constant gama produselor comercializate, ajungand astazi sa oferim vizitatorilor si, implicit, clientilor nostri o oferta variata, completa. Un site usor de vizitat, cu un sistem de navigare intuitiv, promptitudine in consilierea clientilor, multitudinea optiunilor din care clientii au de ales sunt cateva din motivele pentru care astazi eMAG.ro este accesat de mai mult de douazeci si cinci de mii de vizitatori in fiecare zi.