Operator Call Center

Star Storage

29-10-2007 | EXPIRA LA 28-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigurarea asisten¿ei tehnice IT (first level support) pentru clien¿ii companiei.
- Domeniul de activitate este Entreprise Content Management (ECM): solutii software de captura si gestiune a continutului.
- Analiza problemelor semnalate de c¿tre clien¿i ¿i oferirea de solu¿ii în timp real, prin intermediul po¿tei electronice ¿i al telefonului
- Respectarea procedurilor companiei în privin¿a furniz¿rii acestui tip de produse
- Stabilirea ¿i men¿inerea unei bune rela¿ii profesionale cu clien¿ii
- Actualizarea sistemului informatic de gestiune a solutiilor/produselor aflate in suport tehnic/garantie si a cererilor de support de la clienti


CERINTE

- Absolvent al unei facult¿¿i profil tehnic
- Limba englez¿ – nivel avansat (fluen¿¿ în comunicarea verbal¿ ¿i în scris)
- Persoana cu initiativa
- Abilit¿¿i de comunicare ¿i rela¿ionare
- Capacitate de a explica ¿i a solu¿iona probleme în timp real
- Pasionat de domeniul IT
- Capacitate de a lucra atât în mod independent, cât ¿i în echip¿
- Dorin¿a de a lucra la nivel profesionist ¿i de a fi recompensat corespunz¿tor


DESCRIEREA FIRMEI

Dezvoltare Aplicatii de Business cu functionalitati de: arhivarea si managementul documentelor, workflow, input management pe platforma EMC Documentum - leader mondial in domeniul EMC (Enterprise Content Management) Compania STAR STORAGE este partener pe partea de dezvoltare solutii software cu companii de top la nivel mondial: EMC (Documentum), IBM (Content Manager, WebSpere), Microsoft, Oracle, Abbyy (OCR).